söndag 15 januari 2017

166 dagar

Sitter just nu i bilen på väg hem från Älvängen/Göteborg där jag varit sedan igår. Åkte hemifrån kl 07.00 på lördagsmorgonen tillsammans med Mikaelas föräldrar och jag var sådär lagom jättetrött!
Meningen med den här resan var nämligen att åka ner och överraska Mikaela och ha möhippa för henne och jag måste säga att det blev väldigt lyckat! 
Vi var framme strax innan kl 12 och då var Mikaela och hämtade sin brudklänning tillsammans med en ur möhippegänget som skulle uppehålla henne tills hela gruppen var på plats hemma hos Mikaela för att kunna surpricea när hon kom tillbaka! Och OM hon blev överraskad! Det var fantastiskt kul och vi utrustade genast henne med möhippautstyrsel och ett glas bubbel för att starta igång dagen!

Efter det följde paket-gissar-lek, smyckestillverkning, cupcakeprovsmakning, mys- och vinhäng, frågelek, middag på pinchos och sedan gick vi vidare för att se vad Göteborg hade att erbjuda en lördagkväll. Vi hamnade på John Scotts och sedan en snabbis på "dubs" innan vi bestämde oss för att åka tillbaka hem till Mikaela och Mathias. Där fortsatte alkoholförtäringen och umgänget till ca 04.00 imorse! 

Så idag har man inge varit allt för pigg om jag säger så ;) men det är det värt när man har så trevligt och äntligen är och hälsar på hos så fina vänner igen! Matheo höll ihåg med oss inatt också och han är ett riktigt litet charmtroll som vi alla slogs om att få krama på! 
Men som sagt den här helgen får så många guldstjärnor! Det var verkligen lyckat och jag är så otroligt glad att jag har fått dela det här med en av mina bästa vänner och hennes närmsta!

När vi åkte nu så var det såklart lite ledsamt eftersom jag gärna hade umgåtts med dessa människor mycket oftare än vad jag gör i dagsläget men snart kommer de upp till Malung och jag ska få delta i deras bröllop och det ska bli så roligt! Vi fick trösta oss med det när vi sa hejdå idag.

Även fast jag bara varit borta sedan igår så saknar jag Martin väldigt mycket så det ska bli så skönt att komma hem till honom om någon timme! Imorgon är det dags för jobb igen så vila får jag göra någon annan dag ;)


Så det är vad jag har pysslat med i helgen!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar