torsdag 12 januari 2017

169 Dagar kvar

Har börjat känna suget efter att skriva blogg igen. Men kändes som att den här bloggen behövde en liten nystart. Satt igår och kollade igenom en del gamla inlägg och kände bara att jag var väldigt redo att lämna allt det bakom mig!

Så idag togs alla gamla inlägg bort och ändrade utseendet lite. (Kan inte riktigt det här med att fixa fina bloggar men den duger fint eftersom jag bara vill ha någonstans att skriva av mig)

Jag fick iaf en strålande tanke att det nu kan funka lite mer som "inför vårat bröllop-blogg" Så att jag får skriva ner saker som händer nu inför bröllopet och fix och trix då jag tänker att det kan vara väldigt kul att ha kvar och läsa efter.
Såklart blir det nog en del vardagsskrivning också om jag känner mig själv rätt. ;)

Som rubriken avslöjar är det 169 dagar kvar till vårat bröllop och jag längtar så otroligt mycket! Har gjort upp en planering månad för månad vad som måste göras för att vi ska hinna allt till den stora dagen. Ska bli spännande och se om vi ror i land det här så som vi vill! :)

Men just idag blir det inget bröllopsfix, har varit och förlängt fransarna nu på morgonen och nu sitter jag hemma och laddar för en DJ-tur (börjar 14.00 och slutar 9.15 imorgon) på jobbet!

Vi Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar