onsdag 1 mars 2017

121 dagar kvar

Tiden tickar på och det börjar ändå kännas att man kommer närmare och närmare. Dagarna går så himla fort så jag blir nästan nervös att jag inte ska hinna med allt. Men jag har ju lagt upp en plan för att vara säker på att jag faktiskt hinner allt innan den stora dagen!
Det är såååå roligt att hålla på med allt fix och trix innan!
Har kommit till det stadiet då det är dags att beställa saker och jag dör lite varje gång jag får hem ett nytt paket med bröllopsgrejer i! Love it! och ju närmare vi kommer desto viktigare saker är det om kommer känns det som.

För ca en minut sedan beställde jag min ring!!!!!!

Kan knappt vänta på att den faktiskt ska dimpa ner i brevlådan och jag äntligen får prova den och se hur det känns tillsammans med förlovningsringen osv. Har spanat på den här ringen väldigt länge nu och varit bestämd på att det är den det kommer bli ett ganska långt tag. men idag tog jag tag i saken och faktiskt beställde den!! whiihoo!

Jag har nyligen beställt en underkjol också sm jag ser väldigt mycket fram emot att den kommer och att jag såklart får hämta hem min klänning så jag får se hur de passar tillsammans!
Ja jag är lite av en sån som chansar och hoppas att det ska gå vägen, annars får vi väl helt enkelt komma på något annat tänker jag. Jag har ändå lite svängrum så att det finns chans att ångra sig va gällande sådana lite mindre saker.

Jag har även beställt två alternativa boleros till min klänning. Gillar verkligen den jag köpt till klänningen men har sen jag började kolla på bröllopsklänningar varit inställd på kort ärm eller hellång ärm och så slutar det med en trekvarts ärm! haha.
Så de är beställda som en ren lugnande åtgärd från min sida. bara för att få testa med en kortare ärm. och gillar jag det bättre så fine! och annars så visar det ändå att jag faktiskt gillar min trekvartsärm precis så som den är! :)

Jag har också hunnit med en hel del annat till bröllopet också som t ex börja skissa på ett festhäfte, klurar på lite gästinfo, aktiviteter till festen osv. Så himla roligt att googla runt på nätet och se hur andra gjort eller planerar att göra och få egna idéer. sjukt kul att hålla på med.

Sen är det också vårat älskade hus som också börjar närma sig mer och mer för varje dag. hade jag skrivit detta samma tid igår så hade jag snarare skrivit att det står stilla och det händer inte så mycket... men igår på eftermiddagen fick jag veta att det börjar bli på gång. Mormor och morfar får snart tillgång till sin lägenhet vilket betyder att de kommer börja den lilla renoveringen de ska göra och sedan är det dags att börja hjälpa dem med den faktiska flytten! och efter dem är det ju våran tur!!!! Shit pommes!

Jag packade en låda i helgen så jag har ju iaf börjat! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar